Premi Escoles Verdes 2021

El guardó, amb 6.000 euros de dotació total, reconeix una trajectòria de millora continuada, una actuació singular i un treball en xarxa, amb l’objectiu de distingir iniciatives exemplars d’educació per a la sostenibilitat dutes a terme per centres educatius que disposen del Distintiu d’escola verda atorgat per la Generalitat.

La Generalitat ha publicat al DOGC la convocatòria del Premi Escoles Verdes per al 2021, que reconeix públicament trajectòries i iniciatives exemplars d’educació per a la sostenibilitat dutes a terme per centres educatius que disposen del Distintiu d’escola verda atorgat per la Generalitat.

El premi inclou tres categories diferents:

• En reconeixement a una trajectòria de millora continuada en el procés d’ambientalització integral del centre i en la implicació en la millora del seu entorn (3.000 euros de dotació).
  • En reconeixement a una actuació singular, dins o fora del centre educatiu, i que reculli el màxim de contextos d’acció que promou el Programa escoles verdes: la participació de tota la comunitat educativa, la gestió ambiental del centre, el currículum i la difusió i la implicació vers l’entorn (1.500 euros de dotació).
  • En reconeixement a un treball en xarxa, realitzat conjuntament amb altres agents del territori (altres centres educatius o institucions o entitats), per a la millora ambiental dels diferents centres que participen en el projecte i del seu entorn (1.500 euros de dotació).Termini presentació de candidatures: 8 d’octubreMés informació