Formació per docents i tallers per alumnat: Petits Talents Científics

Des de la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FRCI) es duu a terme el programa “Petits Talents Científics”

Associada a aquesta iniciativa es vinculen dues activitats:

– Formació online per als docents que imparteixen classes relacionades amb l’àrea de medi natural, social i cultural, sobre el cos humà. La durada és de 7 sessions durant el mes d’octubre i novembre. L’objectiu final és implicar els alumnes en investigacions autèntiques sobre problemes relacionats amb el funcionament del cos humà. El curs donarà estratègies i recursos perquè els mestres que hi participin puguin dissenyar i portar a terme itineraris d’investigació amb els seu alumnat en l’àmbit temàtic del cos humà. Els projectes presentats seran assessorats pels formadors del curs i es preveu que puguin ser presentats en un congrés infantil on es comparteixin les investigacions realitzades.

– Congrés Infantil  (maig) al Caixaforum de Lleida amb tallers per a l’alumnat d’infantil i primària. Tot el professorat participant en el curs i el seu alumnat que hagi implementat les activitats a l’aula podrà assistir al congrés. El transport a Lleida serà gratuït per a professorat i alumnat.

Us animem a formar part d’aquest programa, participant en la formació i en el congrés

.