Informatiu Octubre 2022

8a Conferència Internacional d’Aprenentatge
Auditori i Aules , Vèrtex UPC Campus Nord
Universitat Politècnica de Catalunya Barcelona Tech-UPC
Barcelona, 13, 14, 15 d’octubre.

Projecte Primer Cinema

EL REPTE consisteix en crear un curtmetratge mut en vídeo amb un trucatge clàssic que es projectarà en una celebració i Mostra a CaixaForum.

✏ Inscripcions obertes fins el 10 d’octubre a través de l’oficina tècnica del projecte: primercinema@educaixa.org

📆 El projecte s’inicia el dia 13 d’octubre.

DICCIONARI RIBAGORÇÀ

Diccionari de la parla ribagorçana fruit del treball col·laboratiu amb diverses entitats, principalment l’associació Escunç, l’Institut d’Estudis Ilerdencs (IEI), la Universitat de Lleida i la implicació de filòlegs i il·lustradors ribagorçans.

NOVA MALETA DE ROBÒTICA -Infantil i Primària

Recursos per a treballar la programació a Infantil i Primària

En préstec al CRP

27a edició de la Setmana de la Ciència

La Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI), amb el suport del Departament d’Educació, organitza la 27a edició de la Setmana de la Ciència, que se celebrarà de l’11 al 20 de novembre, arreu de Catalunya.
L’activitat “La ciència en primera persona“ que es celebrarà el dia 16 de novembre al matí .L’enllaç que han d’omplir els centres educatius interessats a participar en l’activitat, abans del 7 d’octubre, és el següent:
Formulari d’inscripció dels centres

Podeu trobar més informació en el PDF ENLLAÇAT.  Més informació detallada a www.setmanaciencia.cat

“Classe sense Fum” programa escolar de prevenció del tabaquismeDisposeu de la nova guia didàctica Mou-te i esquiva el tabac, que treballa el tabac i l’activitat física. D’una Guia didàctica de Classe sense fum per al professorat ,d’una Unitat didàctica sobre el tabac d’embolicar, i la unitat didàctica  Fa mal, crema i explota!  sobre tabac i desenvolupament sostenible. I una unitat didàctica Llops amb pell de xaisobre les cigarretes electròniques.

“Namaka a l’aula”

Namaka, la revista infantil més divertida i salvatge. Una proposta lúdica que fomenta la lectura i la creativitat de personetes intrèpides i curioses de 6 a 11 anys.

Namaka a l’aula” és una bona eina per a treballar les competències bàsiques del currículum escolar del cicle de primària.

Revistes en préstec