Informatiu Juny 2021

INFORMATIU JUNY 2021

FORMACIÓ

Departament d’Educació

Accés a tota l’oferta d’estiu per àmbits

Inscripcions de 8 al 14 de juny

56a edició Escola d’Estiu Rosa Sensat

Proposta formativa

Interpretem el paisatge de… i actuem. En aquestes formacions es presenta una maleta que estarà en préstec a diferents CRP’s del nostre territori i s’expliquen pràctiques que es poden fer a l’aula amb el material que hi ha al la maleta.

El dimecres 2 de juny 2021 hi ha la que fa referència al paisatge càrstic. Inscripció

RECURSOS
DIA MUNDIAL OCEANS
8 JUNY DIA MUNDIAL DELS OCEANSSi voleu treballar amb els vostres alumnes aquest tema, al bloc d’EV Lleida trobareu un recull de recursos i activitats i també algunes accions que podem dur a terme individual i col·lectivament per a preservar-lo

Accés a revistes educatives per a docents

Teniu accés a:

Podeu consultar tota la informació al Portal de centre.

CONCURSOS
Fins els 15 de juliol, presentació de projectes a la 9a edició Premi Escola, Agricultura i Alimentació Ecològica.

Fins el 13 de juny, presentació d’escrits al concurs Inspiraciència. XI Concurs de relats d’inspiració científica.

US POT INTERESSAR!

El divendres 11 de juny a les 9.30 h, el CEJFE presenta la jornada en línia Guies per a la intervenció en infància i adolescència en casos de revelació de violència sexual:

–      Recomanacions per a professionals.

–      Recomanacions per a familiars.

Formalitzar la inscripció abans del 9 de juny

El projecte “What’s up: com vas de salut mental?” (WUP) és un programa innovador que aposta per la millora de la cultura educativa en relació a la salut mental i que obre un procés de normalització i apoderament del jove, clau en la lluita contra l’estigma. (+ INFORMACIÓ)

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *