Full informatiu Abril 2022

En format virtual 7 ABRIL

AUTORS A LES AULES – 21 ABRIL

LAURA BERNIS  autora del llibre HISTÒRIES DE LABEPRA

L’escriptora Laura Bernis Prat  realitzarà l’ activitat “Autors a les Aules”  i , farà una animació lectora amb els alumnes de Primària de les escoles Ribagorçana. Vall de Boí i Vidal i Abad relacionada amb el seu llibre  “Les Històries de Labepra” Segur que serà molt interessant!

EXPOSICIÓ “TU TENS LA CLAU ”

A la Biblioteca municipal del Pont de Suert

Visites guiades amb l’alumnat de l’INS Pont de Suert del 25 al 29 d’Abril

CARTELL

SEMIFINALS ALTA RIBAGORÇA -VAL D’ARAN

GRUMETS VERMELLS

GRUMETS VERDS

TIMONERS

FINALISTES AL NOSTRE TERRITORI

CAIXA DE CIÈNCIES i CAIXA D’AIRE I VENT

Són fruit de la col·laboració entre el CESIRE i la FUB

La “Caixa d’ésser viu”, està pensada per ajudar a l’alumnat a fer-se preguntes, a buscar raons, a confrontar respostes i a treure conclusions que els hi permetran avançar en la construcció del seu model d’ésser viu.  Proposta didàctica (pdf).

Amb els materials de la maleta “Aire/vent”, els infants, podran adonar-se de les propietats essencials de l’aire: l’aire és a tot arreu, ocupa un espai, en moviment és el vent i se’n pot aprofitar la força, instruments de mesura, etc. Proposta didàctica (pdf)

Es poden demanar en préstec al CESIRE

SANT JORDI  2022

Lectures recomanades per Jaume Centelles

Propostes didàctiques i activitats per a treballar la diada als centres

Concurs de Sant Jordi per a les escoles

St Jordi a l’Alta Ribagorça

Acció de primavera: conserva les nostres muntanyes netes

S’acosta el Dia de la Terra, el 22 d’abril de 2022, i com el curs passat es vol commemorar aquesta data mantenint NETS els nostres entorns naturals.

Per això conviden a tots els centres a participar en la II Plogga de la Fundació Kílian Jornet: conserva les nostres muntanyes netes que tindrà lloc del 15 d’abril al 15 de maig de 2022. Inscripció