Autors a les aules : ENRIC LARREULA a l’Alta Ribagorça

Dins el programa “autors a les aules”, el dia 26 d’Abril visita les escoles de l’Alta Ribagorça Enric Larreula   autor dels llibres “Ala de Corb” I “Marduix”  que han llegit a les escoles  de la comarca.(Escola Ribagorçana  i ZER Alta Ribagorça).

Lletres a les Aules és un programa de foment de la lectura i de promoció de la literatura , és una activitat de La Institució de les Lletres Catalanes.

Autors a les Aules permet que els alumnes lectors entrin en contacte directe amb els escriptors i hi estableixin un diàleg al voltant dels seus llibres i d’altres temes relacionats amb el fet literari com l’ofici d’escriure, el procés de creació, el món editorial.
Habilitats que desenvolupa: posar en pràctica la capacitat de diàleg, afavorir el respecte i l’interès pel text escrit, fomentar el sentit crític, estimular el gust literari, prendre consciència de la pròpia capacitat d’expressar-se a través del text escrit, etc.

Imatges de la Jornada

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *