En aquest article d’Educación 3.0 trobareu una selecció d’unes quantes apps educatives per conèixer el cos humà en diferents models, versions, representacions en 3D i fins i tot, qüestionaris per a tots els nivells educatius.
- El servei educatiu
- Formació
- Recursos
- Dinamització
- Full Informatiu
- Apadrinem el nostre patrimoni
- Motxilla bioclimàtica
- Biblioteca escolar-Maletes viatgeres de lectura
- InvesJove : Investigació i recerca .Alt Pirineu i Aran
- LA CARRULLA . Fira de la petita infància Alt Pirineu i Aran
- Lectura en veu alta
- Jocs Escolars Florals
- Recursos didàctics del territori
- Comunitat
- Inici Catàlegs temàtics
- 20 apps per a aprendre i entendre el cos humà
Nodes
-
Active fa 8 anys, 4 mesos
-
Active fa 8 anys, 4 mesos
-
Active fa 8 anys, 4 mesos
-
Active fa 8 anys, 4 mesos
-
Active fa 8 anys, 4 mesos
-
Active fa 8 anys, 4 mesos
-
Active fa 8 anys, 4 mesos
-
Active fa 8 anys, 4 mesos
-
Active fa 8 anys, 4 mesos
-
Active fa 8 anys, 4 mesos
-
Active fa 8 anys, 4 mesos
-
Active fa 9 anys, 7 mesos
Articles recents
Comentaris recents
- Espai i temps per llegir al centre (què,... en Espai i temps per llegir al centre (què, com i quan)
- Millora de l’Aprenentatge Inicial de la L... en Millora de l’Aprenentatge Inicial de la Lectura (Parvulari / Cicle Inicial)
- “La promoció de la lectura a cicle mitjà”. Documentació de la coordinació de CM | SABER LLEGIR, LLEGIR PER APRENDRE,GUST PER LLEGIR | Scoop.it en La promoció de la lectura a cicle mitjà
Etiquetes
#joemquedoacasa
aprenentatge
avaluació
BDR
bee-bot
biblioteca escolar
bulling
cicle inicial
ciència
coeducació
comunicació i llenguatge
concurs
docents
educació emocional
educació infantil
educació primària
educació secundària
empreneduria
escoles verdes
escriptura
gust per la lectura
informatiu
jocs educatius
jornada
lectura
literatura infantil
literatura infantil i juvenil
llengua
llengua oral
maletes de lectura
maletes viatgeres
Matemàtiques
Material didàctic
medi ambient
Mobile History Map
novetat
ODS
paisatge
parvulari
recursos en xarxa
robótica
Setmana Ciència
STEAM
treball cooperatiu
treballs recerca
Arxius
- abril 2024
- febrer 2024
- gener 2024
- desembre 2023
- novembre 2023
- octubre 2023
- setembre 2023
- juliol 2023
- juny 2023
- maig 2023
- abril 2023
- març 2023
- febrer 2023
- gener 2023
- desembre 2022
- novembre 2022
- octubre 2022
- setembre 2022
- juliol 2022
- juny 2022
- maig 2022
- abril 2022
- març 2022
- febrer 2022
- gener 2022
- desembre 2021
- novembre 2021
- octubre 2021
- setembre 2021
- juliol 2021
- juny 2021
- maig 2021
- abril 2021
- març 2021
- febrer 2021
- gener 2021
- desembre 2020
- novembre 2020
- octubre 2020
- setembre 2020
- juliol 2020
- juny 2020
- maig 2020
- abril 2020
- març 2020
- febrer 2020
- gener 2020
- desembre 2019
- novembre 2019
- octubre 2019
- setembre 2019
- juliol 2019
- juny 2019
- maig 2019
- abril 2019
- març 2019
- febrer 2019
- gener 2019
- desembre 2018
- novembre 2018
- octubre 2018
- setembre 2018
- juny 2018
- abril 2018
- març 2018
- febrer 2018
- novembre 2015
- setembre 2015
- agost 2015
- novembre 2014
- octubre 2014
- juny 2014
- abril 2013
- gener 2013
- novembre 2012
- octubre 2012
- setembre 2012
- febrer 2012
- febrer 2010
- gener 2010