Projecte comú de lectura Roald Dahl

Es tracta del PCL del curs 2017-18. Adreçat a tots els nivells (des de l’escola bressol fins a secundària). El CRP facilitarà en préstec una maleta amb diferents materials per treballar aquest autor.

Serà un projecte obert i, per tant, el professorat podrà triar qualsevol  novel.la o conte seus. També hi ha la voluntat d’obrir aquest PCL a diferents llengües (català, castellà, anglès, francès…)  i a tots els nivells educatius (des de l’escola bressol fins a l’ ESO).

Es podran treballar els següents temes: l’autoestima, relacions néts-padrins, bons-dolents, grans-petits, la màgia, els somnis…

Tots els centres interessats en participar en el projecte ho haureu de comunicar al CRP (c5990110@xtec.cat) .

Enllaços interesants: Roald Dahl GO , CESIRE (CIREL) , Roald Dahl oficial (contes, material i activitats en anglès).