XIV Certamen de lectura en veu alta. Quarts de final del Pallars.

Organitzat pel Departament d’Ensenyament,  per la Fundació Enciclopèdia Catalana i pel Servei Educatiu dels Pallars, té com a objectiu potenciar aquesta capacitat bàsica per l’aprenentatge. Aquesta fase del Certamen s’ha celebarta al teatre la Lira de Tremp, aquest dimecres, 21 de març.  Els guanyadors en les respectives categories han estat:

Grumets vermells: Xavier Prats Baulies, de l’Escola Valldeflors de Tremp(Cicle Mitjà de Primària)
Grumets verds: Pere Trujillo Gironi, de l’Escola de Llavorsí (Cicle Superior de Primària)
Corsaris:  Ariadna Orteu Bosch, de l’Institut Hug Roger III de Sort (Primer Cicle d’ESO)
Tropa de corsaris: Laia Català Ricou – Àssua Farré Lluvich – Aina Baldomà Fort, també de l’Institut Hug Roger III de Sort (Segon Cicle d’ESO).

Hi han participat 9 centres. Les escoles:  Aeso (Isona), Llavorsí,  Els Raiers (la Pobla de Segur), La Vall Fosca (La Plana de Mont-Ros), Valldeflors (Tremp), Maria Immaculada (Tremp) i els centres de secundària: Maria Immaculada (Tremp), l’Institut Hug Roger III (Sort), l’Institut de la  Pobla de Segur i l’Institut de Tremp.

La Semifinal tindrà lloc a  Mollerussa el dia 19 d’abril de 2018.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *