Zona formadors. Tasques associades

Quan una persona rep un encàrrec de formació, l’acceptació del mateix porta un seguit de tasques associades que es detallen a continuació. Es troben ordenades en relació al desenvolupament de l’activitat.

IMPORTANT: S’ha de respectar el calendari establert. En cas de no ser possible o de voler canviar alguna data, s’ha de comunicar al CRP abans de dur a terme el canvi.

ABANS D’INICIAR L’ACTIVITAT:

1. En rebre l’encàrrec de formació: cal enviar un document que contingui la descripció, els objectius, els continguts i l’avaluació de l’activitat formativa. També cal una proposta de calendari (hores totals de l’activitat, dies i horari en què es desenvoluparà…) que serà confirmat pel CRP en funció de les possibilitats de l’espai on es desenvolupi l’activitat.

2. Cal omplir el full de dades personals i bancàries. [Descàrrega del document de dades del formador/coordinador de l’activitat]

DURANT L’ACTIVITAT:

Gestió de l’activitat de formació. L’aplicació GTAF a Internet (http://aplitic.xtec.cat/pls/gtaf/) és l’eina de gestió per a totes les activitats de formació que s’organitzen en el marc del Pla de Formació Permanent del Departament d’Educació. La persona formadora hi tindrà accés una setmana abans de la data d’inici de l’activitat i trenta dies després de la seva finalització. Hi podrà accedir amb l’identificador i la contrasenya XTEC. En cas de no tenir-la cal posar-se en contacte amb el CRP.

3. El formador accedirà a l’aplicatiu GTAF i es podrà imprimir el full de signatures (que cal tenir preparat per a la primera sessió) i el llistat d’assistents. El seguiment de l’assistència dels alumnes es farà sessió a sessió – encara que en alguns casos pot ser globalment-. Cal que a partir del full de signatures es vagi completant l’assistència al GTAF. [Consulta Tutorial GTAF]

4. Avaluació. Cal que el formador ompli el qüestionari de valoració de l’activitat [Tutorial del qüestionari per al formador]. Document sobre l’avaluació de aprofitament de les activitats formatives elaborat pel seminari d’avaluació de la formació de la UAB. [Avaluació de l’aprofitament de les activitats formatives]

DESPRÉS DE FINALITZAR L’ACTIVITAT:

5. Tancament de l’activitat. Un cop acabada l’activitat es deixaran uns dies per a que formador i assistents omplin els qüestionaris de valoració de l’activitat. Per poder tancar-la i expedir el certificat cal: Fer arribar al CRP el full de signatures i l’acta signada digitalment on constarà com s’ha avaluat l’aprofitament de l’activitat.