La Marta de l’EAP i la Sara de l’ELIC, fan intervenció conjunta a l’Escola Jaume Balmes

Arrel de la formació de Servei Educatiu Integrat en la qual estem participant aquest curs, la Marta de l’EAP i la Sara de l’ELIC, avui han fet una intervenció a les aules de l’Escola Jaume Balmes de Sant Feliu de Codines.

L’equip directiu del centre ens va traslladar la necessitat de fer una intervenció en els grups d’un nivell concret del centre en quant a la resolució de conflictes i gestió d’aula. Avui, han dinamitzat una sessió amb estratègies de l’enfocament restauratiu per tal d’extreure potencialitats del grup i trobar el millor que cadascú pot aportar per a resoldre un conflicte.

Un segon dia ho faran a l’altre grup. A partir d’aquí, farem seguiment i acompanyament a les tutores dels dos grups per tal de poder implementar altres pràctiques de restaurativa. Els docents del centre aquest curs estan participant en una formació d’Enfocament Restauratiu Global. Des del SEI els acompanyarem en la seva implementació i transferència a les aules.

També, derivat d’aquest pilotatge, s’organitzarà des del CRP una xerrada-taller adreçada a les famílies d’aquests dos grups.