ESC Montmany. Projecte “Som Artistes”

El dia de celebració de la Festa de la Tardor, vam poder passar el dia amb les famílies, participant en els tallers creatius. Aquesta última activitat és part del nostre projecte “Som Artistes” d’aquest curs. Creiem que no hi ha res millor com poder gaudir tot compartint, decidint, acordant, exposant… entre tots/es els/les que formem part del tresor de l’escola.

És una proposta que ja s’està convertint en tradició tots els finals de trimestre. Es tracta d’obrir les portes a totes les famílies de l’escola i compartir una activitat. Tots els i les alumnes, juntament amb les famílies volten pel centre portant a terme l’activitat que organitzada. Aquesta vegada, ha tractat l’art i la veritat és que va ser una experiència brutal!

Font d’informació