Prevenir l’assetjament escolar

Arran dels greus casos d’assetjament escolar de Sallent i Badalona, des de l’Escola de Cultura de Pau hem escrit un article amb reflexionsrecomanacions i recursos per prevenir l’assetjament i promoure la convivència.

Us en compartim la versió curta publicada recentment al Diari de l’Educació, i la versió més explicativa i amb imatges, al nostre web, aprofitant que el 2 de maig és el Dia Internacional de la prevenció de l’Assetjament Escolar.

Cécile Barbeito, Escola de Cultura de Pau

Últim article:  Quan la controvèrsia entra a l’aula: Factors per a la despolarització de grups.  Revista Catalana de Pedagogia, 2022, Vol 22.

Últims recursos de l’Escola de Cultura de Pau: Web de ProvencióPàgina de Pensament crític.

Confiem que us sembli d’interès llegir-los , en un tema que personalment ens amoïna molt i on es juga el benestar d’infants i joves.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut