

Objectiu
Amb la finalitat d’estimular la inclusió de la dimensió ètica en la recerca, la Fundació Víctor Grífols i Lucas convoca tres premis de recerca per a batxillerat. Seran guardonats els tres millors treballs de recerca desenvolupats en l’àmbit de la bioètica durant el curs acadèmic 2024-2025 als centres de secundària, públics, privats o concertats de Catalunya. Els treballs seran guardonats amb els següents premis:
Primer Premi: 60 crèdits* universitaris
Segon Premi: 40 crèdits* universitaris
Tercer Premi: 30 crèdits* universitaris
XI. Convocatòria
Objectiu
La Fundació Víctor Grífols i Lucas convoca la 10ª edició del Premi “Ètica i Ciència” per a Centres d´Ensenyament amb l´objectiu de proporcionar reconeixement i suport a projectes educatius que fomentin la sensibilitat i la reflexió dels alumnes al voltant de les implicacions ètiques de la ciència, de la recerca científica i de les aplicacions tecnològiques, i promoguin iniciatives i projectes adreçats a l’estudi i el debat sobre aquestes qüestions.
Dotació
– Primer premi: 5.000 euros
– Segon premi: 2.500 euros
– Tercer premi: 1.000 euros
Condicions
1. Al Premi hi poden optar tots els centres d´ensenyament d’Espanya que imparteixin Educació Primària, ESO, Batxillerat, Educació Especial o Formació Professional.
Trobareu més informació a la web.



