Concurs per a joves investigadors digitals

Com cada any, es posa en marxa el concurs per a joves investigadors digitals. Si ets original, ets de llibre, que s’emmarca en aquest programa. Els alumnes, en equip i tutoritzats per un professor, han de realitzar un treball de recerca sobre qualsevol matèria, en les categories de Ciències o Humanitats, respectant els drets d’autor i en la qual prevalgui l’originalitat.

S’amplia el període d’inscripció per participar fins al 30 d’abril de 2021.

Us informem també que el passat 10 de març, va tenir lloc el seminari web organitzat per Esdelibro.es on es van abordar diferents mètodes i eines que els professors poden utilitzar a l’aula, amb l’objectiu de desenvolupar entre els seus alumnes competències en la gestió de la informació en el món digital.

Us compartim el vídeo del seminari dirigit a docents de tot el país, en el marc del programa educatiu Es de llibro: «profesor, fomenta la investigación digital entre tus alumnos» amb l’objectiu de poder oferir als docents i estudiants d’ESO i Batxillerat pautes i pràctiques per a realitzar un treball d’investigació, valorant la creació i respectant l’autoria.

Per a més informació podeu consultar l’article des del nodes STEAMcat