“Converses polièdriques” i “Parlar, escriure i llegir.
Us informem dues propostes pedagògiques que es realitzaran properament. La primera proposta, creada conjuntament amb l’ICE de la Universitat Autònoma de Barcelona són unes Converses Polièdriques. Diàlegs sobre educació, des de la universitat i la pràctica docent. Trobareu més informació i els enllaços d’inscripció a: https://www.ub.edu/idp-educacio/converses-poliedriques/ La segona és la segona jornada: “Parlar, escriure i llegir. Experiències per […]
“Converses polièdriques” i “Parlar, escriure i llegir. Llegeix més »












