Presentació del dossier “Catalunya bombardejada”

Aquest dimecres 10 d’octubre a les 19:00 hores a la Sala d’actes del Departament d’Ensenyament tindrà lloc la presentació d’un dossier de treball per a l’alumnat, que acompanya l’exposició “Catalunya bombardejada”, realitzada pel Memorial Democràtic amb motiu del 75è aniversari dels bombardeigs a la població civil i a les infraestructures catalanes en el marc de la Guerra Civil.

Es tracta d’un material didàctic que, a més de situar els atacs aeris dins el seu context històric, conté activitats d’aprenentatge centrades principalment  en el treball amb  fotografies, documents de text, dibuixos, mapes, etc. que ajuden  l’alumne a interpretar els fets històrics a partir de les fonts  primàries. Un dels objectius clau del dossier és fomentar els valors de la pau i el diàleg  i mostrar la cara més irracional de les guerres.

El dossier està dirigit a alumnat de l’educació secundària, tant d’ESO com de Batxillerat.

INSCRIPCIÓ

Esperem que aquesta informació sigui del vostre interès.