Carta per les escoles, AFA i CRP- “Dins l’escola, 14 contes inclusius”

Em presento, soc la Judit Argüera, mestra d’educació primària (actualment mestra funcionària de carrera que exerceix la funció d’atenció a la diversitat a una escola del Baix Llobregat). Soc una dona dins de l’espectre Autista de grau 1. 

Estic impulsant un projecte editorial de contes infantils en català, des de la tradició i amb una mirada inclusiva i on els protagonistes són infants neurodivergents o amb afectacions diverses dins de la inclusió i la diversitat.

És un llibre escrit per mi i el qual l’editorial El Cep i la Nansa s’ha interessat a publicar. Es titula “DINS L’ESCOLA, 14 CONTES INCLUSIUS” i es publicarà sota la col·lecció Kairat dins la distribuïdora de Xarxa de Llibres a Catalunya.

M’acompanya en aquest projecte la il·lustradora amb una bona trajectòria en literatura infantil-juvenil i en llibres de text escolars, l’Ariadna Reyes. La seva trajectòria professional es vincula amb diverses  editorials com són Cruïlla, Vicens Vives, SM, Barcanova, Penguin Random House, Cavall fort… PORTAFOLIS

Ens agradaria molt poder comptar amb el vostre suport comprant els primers exemplars del llibre per les escoles de Catalunya, per la biblioteca d’aula, la biblioteca del centre, o bé fent xarxa entre docents, famílies i comunitat educativa. 

Adjuntem una carta de l’editorial en la qual podreu conèixer els objectius del llibre, el projecte de micromecenatge, podreu veure el book trailer (vídeo sinopsis) i més detalls sobre el pressupost. 

El que podria aportar com a autora seria fer alguna presentació/taller/activitat a la biblioteca escolar en horari extraescolar amb relació al llibre.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut