No t’escapis de la indústria

El dimecres 7 d’abril hi haurà una jornada en format virtual per explicar el funcionament del joc No t’escapis de la indústria dirigit a professorat d’FP.

Com bé recordareu, aquest joc es va presentar en una de les sessions de direccions de CRP i en aquella mateixa sessió es va fer entrega a cada CRP d’un o més exemplars del joc. Per aquest motiu, s’ha transmès als centres de la vostra zona que us el puguin demanar en préstec.

Com bé coneixeu, el joc te la finalitat de fomentar les vocacions en l’àmbit industrial i va adreçat a alumnes de cicle superior de primària i de la ESO. El joc presenta un repte que els alumnes, per grups, han de resoldre. Consta d’un tauler físic amb fitxes de rol i d’objectius i d’una aplicació web que trobareu a https://notescapisdelaindustria.cat

Si teniu ganes d’experimentar els rols professionals del sector mecànic, de l’automatització i de la robòtica, us convidem a poder assistir a la jornada.

Us compartim el calendari i enllaç a la jornada:
Data: Dimecres 7 d’abril.
Hora: 10:00 a 11:30 hores.