El concurs Student Awards no s’atura! Participa!

Hola!

Aquesta setmana us proposem fer art amb eines digitals, resoldre problemes d’àlgebra amb els més grans i crear una carta de restaurant amb els més petits! Tot això gràcies als recursos i experiències educatives que trobem a Toolbox, contingut que ha estat testat i validat per docents de molts àmbits i nivells educatius de Catalunya.

Us comuniquem, també, que els mSchools Student Awards continuen! Hem adaptat el format del concurs perquè ens envieu les vostres propostes.

FX ALGEBRA SOLVER
Resol exercicis de càlcul científics i visualitza la seqüència de resolució amb FX Algebra Solver.
LECTURA I ESCRIPTURA PER A P5
Recrea una carta de restaurant per a reforçar l’aprenentatge de la lectura i l’escriptura entre els més petits.
CREATIVITAT PLÀSTICA
Us proposem un recull d’apps que incorporen processos digitals de creació plàstica mitjançant eines virtuals.
+ DESCOBREIX MÉS
Trobareu més informació a la web https://mschools.mobileworldcapital.com/ca/
Animeu-vos a participar!