Mobile History Map

El passat dilluns vam tenir sessió del Seminari per a coordinadors TAC. El tema va ser la georeferenciació. La primera part de la sessió la va dinamitzar en Miquel Pérez, coordinador TAC de l’Escola Els Vinyals, Lliçà de Vall. Va organitzar una ruta pel pati de l’escola on cada grup havia d’anar responent a unes preguntes i indicant les coordenades de cada punt que indicava el GPS.

La segona part de la sessió es va dedicar a entrar a la plataforma Mobile History Map on a partir de l’escenari prèviament creat SEMTAC Vallès Oriental 4, cada coordinador/a havia de geolocalitzar un punt on es trobava ubicat el seu centre i també crear un joc de preguntes.

En total vam recollir 7 punts i 13 jocs de preguntes. Esperem que mica en mica es vagi enriquint!