Experiència amb Bee Bot: Les Bee-bots i els blocs lògics ( Escola Mil·lenari)

imagen2 imagen1Títol de l’activitat:   Les Bee-bots i els blocs lògics

Centre educatiu: Escola Mil·lenari
Autora: Àfrica Pèrez
Nivell educatiu: P4

Informació bàsica:
Recursos :Tarjetes consignes  4 atributs de les figures geomètriques
Taulell
Bee-bots
Blocs lògics
Cartes ampliades  i plastificades dels mandos de la bee-bot

Objectius:
• INICIAR-SE EN EL MÓN DE LA ROBÓTICA UTILITZAN LA BEE-BOTS COM A EINA D’APRENETAGE
• APRENDRE AMB LA ROBÓTICA
• ACCEDIR A OBJECTIUS CORRRICULARS DE MANERA VIVENCIAL ,LÚDICA I MOTIVADORA
Prèviament a les activitats haurem deixat que investiguin i juguin amb les bee-bots per familiaritzar-se amb el símbols i amb l’aparell
Aquest tipus d’activitat ajuda que els alumnes treballin en equip, siguin creatius, fomenta el raonament lògic  la concentració, i estructura el pensament.
Els alumnes aprenen a donar les ordres correctes i esmenant els seus errors inicials
(per ex.: anar a buscar coses, personatges, identificar paraules o, fins i tot, trobar un tresor). treballant totes les àrees d’aprenentatge de forma motivadora

Desenvolupament de l’activitat:
Trien una tarja que defineix quina figura geométrica del taulell serà l’objectiu de la programació
Decideixen quines ordres en forma de carta necessiten per arribar-hi
Presenten sobre el taulell la proposta , i un cop acordat entre tots quin es el camí correcte programen la bee-bot
A mida que van abançant retiren les cartes i així poden comprovar   , quin ordre no ha estat ben programada.

Més informació: VIDEO

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>