Experiència amb Bee Bot: Plafons BeeBot (Escola Ginebró)

img_1577_opt

Títol de l’activitat:   Plafons Beebot
Centre educatiu: Escola Ginebró
Autores: Mercè Morales i Núria Deumal:
Nivell educatiu: P5

Informació bàsica:
L’activitat consisteix en fer anar les beebots a un objectiu concret. El material es tracta de diferents plafons realitzats per l’escola i els nens han d’arribar a un objectiu o un final de trajecte. En els plafons hi ha zones que no es poden trepitjar.

Objectius:
Familiaritzar-se amb la robòtica a partir de les beebots.
Iniciar-se en la programació d’una seqüència de moviments, observar, preveure i anticipar-se.
Bona actitud vers l’activitat.
Respecte pel material.

Desenvolupament de l’activitat:
Aquesta activitat es treballa en grups de 4 i 5 nens per a cada plafó i van canviant de bases. S’explica el funcionament de les beebots i després cada nen va provant d’una manera autònoma i cooperativa, i va adquirint més capacitat de programar una seqüència cada vegada més llarga.