Experiència amb Bee Bot: Els mitjans de transport amb el Bee-Bot ( Escola Mil·lenari)

imagen1

Títol de l’activitat: Els mitjans de transport amb el Bee-Bot
Centre educatiu: Escola Mil·lenari
Autora: Carme Fortuny
Nivell educatiu: 1r – 2n

Informació bàsica:
Durant el projecte que vam treballar sobre els mitjans de transport vaig incloure una activitat amb el Bee-Bot en un tauler de 32 quadrats.
COMPETÈNCIES
• Competència comunicativa.
• Competència artística i cultural.
• Tractament de la informació i competència digital.
• Competència matemàtica.
• Competència d’aprendre a aprendre.
• Competència d’autonomia i iniciativa personal.
• Competència en el coneixement i la interacció amb el món físic.
• Competència social i ciutadana.

Objectius:
• Classificar alguns transports segons el mitjà per on es desplacen.
• Programar el Bee-Bot per seguir un trajecte, parant en les caselles adequades.
• Mostrar respecte i interès pel material.
• Fomentar la creativitat i el treball cooperatiu.
• Col.laborar amb el grup i respectar el torn.

Desenvolupament de l’activitat:
Els nens i nenes han dibuixat i pintat diferents vehicles en uns fulls quadrats. Després els han situat en diferents llocs del tauler. Hem posar un quadrat de color vermell per marcar l’inici de la ruta.
Hi ha tres opcions de transports i segons la que els toca, cada grup ha de programar el recorregut de la Bee, fent-la parar en els vehicles corresponents, sense passar per cap altra casella ocupada.