II Edició de Generació Reset

S’obren les inscripcions de la II Edició de Generació Reset, un projecte educatiu per promoure la reparació, reutilització i reciclatge d’aparells electrònics i fomentar entre l’alumnat hàbits de consum conscient.

En què consisteix el projecte?

● Generació Reset és un programa educatiu adreçat al 2n cicle d’ESO, Batxillerat i Cicles Formatius.

● Té dos objectius: prendre consciència dels problemes ambientals i socials derivats de la producció dels aparells electrònics, i iniciar-nos en la reparació de mòbils i el reciclatge dels nostres dispositius per fer un ús més sostenible de l’electrònica.

● Està basat en la metodologia de l’Aprenentatge-Servei (APS) i us proposa sumar-vos a un repte col·lectiu: fomentar iniciatives locals de reparació i reciclatge de mòbils als centres educatius i els seus entorns.

Com funciona?

● Un cop feta la inscripció, rebreu un correu de confirmació de la vostra participació al programa i podreu accedir a l’espai intern del web. Allà trobareu els materials didàctics: una guia amb orientacions docents, una master class en vídeo per projectar a l’aula i material de treball per a l’alumnat.

● La primera fase del projecte consta de 4 sessions de sensibilització que podreu dinamitzar amb l’ajuda d’aquests materials. Durant la segona fase, rebreu un taller presencial al centre en què us ensenyarem a preparar i reparar dispositius per a la seva reutilització i perquè pugueu organitzar la vostra iniciativa reset.

INSCRIPCIÓ (100 PLACES DISPONIBLES)