XXII Jornada anual Xarxa Competències

Estem a dues setmanes de la XXII Jornada anual i encara tenim places disponibles. Aquesta jornada està oberta a totes les persones docents de Catalunya, participin o no de la Xarxa: claustres, amigues i amics, xarxes socials, seminaris de direcció, caps d’estudi, etc.
La Xarxa de Competències reuneix docents de tot Catalunya per millorar els processos d’ensenyament i aprenentatge en els centres educatius. A través de la formació entre iguals i en xarxa, es busca compartir coneixements i enriquir-se mútuament. La xarxa compta amb 630 centres i uns 10.000 docents. El Departament d’Educació organitza una jornada anual per cloure el programa, on es comparteixen experiències i es destaquen les millores en els aprenentatges dels alumnes. La ponència central d’aquesta jornada se centra en el paper del currículum, la pedagogia i les creences docents en l’èxit educatiu per a tothom. Es busca promoure un currículum universal que afavoreixi la inclusió i l’equitat. També s’atén a l’aspecte emocional com a requisit per a l’aprenentatge i per crear un entorn escolar favorable. Els centres de les xarxes territorials presenten les seves experiències sobre aprenentatge amb sentit, avaluació formativa i observació docent entre iguals. La jornada culmina amb una taula rodona que tracta els vectors del nou currículum, amb l’objectiu d’explorar com aquests elements poden influir en les decisions dels centres educatius.
1 de juliol de 2023.
De les 9 a les 13.30
Cotxeres de Sants (Barcelona)
dia!