Jornada Esportiva Interescolar

Dimecres 24 de maig es durà a terme la Jornada Esportiva Interescolar que organitzem des de l’Institut Can Record en la qual els alumnes de 1r d’ESO participen en tornejos esportius conjuntament amb alumnes d’altres centres educatius, com la Salle i el Cor de Maria, tots dos centres de Sant Celoni.
Els alumnes de 4t d’ESO del centre també col·laboren en aquest projecte com a àrbitres i entrenadors dels alumnes de 1r d’ESO, i com a dinamitzadors de la jornada.
És el primer esdeveniment esportiu interescolar que s’organitza pels centres educatius del Baix Montseny, i desitgem que en futurs cursos puguem donar-li continuïtat i segueixin sumant-se altres centres de la zona.