IIª Journée en route

El passat dijous 23 de maig, es va cel·lebrar la IIª Journée en Route organitzada pels instituts Baix Montseny, Reguissol, Giola, Raspall i l’institut-Escola la Tordera. Els prop de 120 alumnes van participar en una Flashmob, ballant tots a l’uníson a la plaça de la Vila de Sant Celoni. Abans, van estar assajant a l’Ateneu i van gaudir de tallers, per practicar vocabulari en francès i conèixer-se entre ells. Vegeu-ne una mostra aquí del taller de poésie SLAM, que consisteix en recitar poesia de manera improvisada amb música de fons. Es va jugar al Tabú, al Dobble, a un passa paraules o ruleta de vocabulari i Escape Room. Podeu veure algunes fotos aquí.

Després d’assajar, el Flashmob, va ser tot un èxit. Moltes gràcies a tots en la col·laboració de l’organització de la jornada, especialment a l’ajuntament de Sant Celoni i a l’Escola de música i teatre. En aquest enllaç teniu el vídeo sencer.