El mapa curricular, a través del joc

El passat dimarts 7 d’octubre, el claustre de l’Escola de la Vila de Polinyà va participar en una píndola formativa per aprofundir en el coneixement i l’aplicació del Mapa Curricular, dinamitzada per l’equip del CRP del Vallès Occidental VIII.

La sessió es va desenvolupar en format de dinàmica d’escape room, una proposta lúdica i col·laborativa que va permetre al professorat explorar els elements clau del mapa curricular —competències específiques, sabers i criteris d’avaluació— d’una manera vivencial i pràctica.

Repartits en petits grups, els docents van anar superant reptes i proves relacionades amb la interpretació i connexió dels diferents components curriculars. Cada enigma resolt els acostava una mica més a desxifrar el “cofre del saber”, símbol final de la dinàmica.

L’activitat va afavorir la reflexió compartida sobre com integrar el mapa curricular en la programació d’aula i com garantir la coherència vertical i horitzontal entre cicles. La proposta va generar un ambient de participació, cooperació i descobriment, reforçant el treball en equip i la mirada competencial.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut