Cloenda del Programa Lecxit 2021/22

Ha finalitzat l’edició 2021/22 del Programa Lecxit destacant-se l’increment de persones voluntàries i la recuperació de la presencialitat. El programa forma part del Pla Educatiu d’Entorn de Terrassa i té com a objectiu principal afavorir l’èxit educatiu de l’alumnat a través de la millora de la comprensió lectora. Les actuacions consisteixen en una sèrie de trobades d’un alumnes de 4t de primària que necessita millorar aquest aspecte i una persona voluntària que el tutoritza.

Cloenda programa Lecxit

Es tracta d’un programa ideat per la Fundació Bofill i que es desenvolupa a Terrassa impulsat per serveis d’Educació de l’Ajuntament i el Departament d’Educació de la Generalitat.

Els centres de secundària que enguany han aportat voluntariat han estat: Les Aimerigues, Egara, Goya, Martí, Montserrat Roig, Ramon Pont, Cavall Bernat, Creixen, Mont Perdut, Santa. Eulària i Terrassa.