Trobada de Corals Escolars del Vallès Occidental

El dimarts 3 de maig va tenir lloc, a l’Auditori de Terrassa, la trobada CORARTS amb Corals Escolars del Vallès Occidental. Es va fer la Cantata La Veu de la Terra, una producció del Camp d’Aprenentatge Pau Casals del Vendrell. La cantata aborda una de les problemàtiques més urgents del nostre present: l’amenaça del canvi climàtic.

Les corals participants són: La Coral de l’INS Torre del Palau de Terrassa, la Coral de l’INS Palau Ausit de Ripollet, la Coral de l’INS Pere Calders de Cerdanyola i la Coral de l’INS Ferran Casablanca de Sabadell.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *