L’avaluació a l’aula d’acollida en temps de confinament

En les instruccions del 20 d’abril  en relació a” L’acció educativa de l’avaluació del tercer trimestre…” podem trobar algunes informacions que afecten directament les AA:

–      “Els tutors i les tutores d’AA determinaran quines són les observacions, els instruments i les produccions dels i les alumnes que poden proporcionar, en la situació actual, la informació́necessària per valorar-ne la continuïtat en l’AA o el pas a laula ordinària el curs vinent.

–      “En el cas dels i les alumnes amb pla de suport individualitzat (PI), caldrà trobar els mecanismes possibles perquè̀ el tutor o tutora de l’alumne o alumna continuï fent-ne el seguiment i mantenint la interlocució́ amb els pares, mares o tutors i tutores legals.

–      Pel que fa a l’aplicatiu de recollida d’informació que cada final de curs els tutors i tutores d’AA fan arribar al Departament mitjançant l’aplicació ACO, la informació és la següent:

–      Sempre que sigui possible, es manté per als centres la recollida de les dades d’informació sobre els alumnes que hi han assistit durant el curs 2019-2020 (dades personals, país de procedència, llengües que parla…), així com les referides a l’organització del recurs de l’AA (com ara hores d’estada a l’AA). Aquesta recollida d’informació dependrà de les possibilitats dels docents de poder disposar de la informació necessària, així com d’altres circumstàncies derivades de la situació actual, per la qual cosa té aquest caràcter opcional.

–    No s’han d’introduir a l’aplicació ni els resultats de les proves de llengua ni el de les enquestes d’integració.

–    Per facilitar l’entrada d’informació l’aplicació estarà oberta entre el 4 de juny i el 26 de novembre de 2020.

Per a qualsevol consulta de centre respecte de l’entrada de dades a l’aplicatiu, podeu adreçar-vos al correu: acollida@xtec.cat

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *