Exposició sobre el malbaratament alimentari. Mans Unides.

L’exposició el malbaratament alimentari vol sensibilitzar l’alumnat sobre la importància de reduir el malbaratament alimentari i la seva repercussió en el planeta. En aquesta exposició i la seva guia trobareu diferents aspectes relacionats amb el tema, i cadascun d’ells també conté una proposta d’activitats per poder treballar-ho. Per exemple, els nens podran investigar sobre què significa el malbaratament alimentari, el contrast entre països desenvolupats i els del tercer món, quina quantitat es perd i a on va, com afecta això a nivell global i què podem fer nosaltres.

A través d’aquesta exposició Mans Unides ha volgut sensibilitzar els alumnes sobre la importància del malbaratament alimentari i la seva repercussió en el planeta. Els continguts han estat elaborats per ser utilitzats sempre com un ajut per ampliar els coneixements, habilitats, destreses i actituds que aportin valor als assoliments educatius de cada centre col·laborant amb el procés educatiu que beneficiarà el conjunt de la societat civil.

L’exposició” El malbaratament alimentari” consta de 12 plafons mòbils elaborats per la ONG Mans Unides.

Podeu trobar més informació a la web.