Laboratori de lectura: LES PORTES MERAVELLOSES

A qui s’adreça: A alumnat d’educació infantil i de primària que comença a endinsar-se en el món de la lectura.

Descripció: Aquest laboratori, Les portes meravelloses, creat des del grup de treball de Biblioteca Escolar, és una activitat de dinamització lectora que es pot dur a terme a l’aula o a la biblioteca de l’escola amb mig grup d’alumnes d’entre 4 i 8 anys, acompanyats pel seu padrí lector (un alumne de cicle superior) i guiat per una o dues mestres.

Material: 6 portes mida A2 que s’hauran de col·locar repartides al voltant de l’espai on s’hagi de desenvolupar l’activitat. Una bossa per cada porta, que conté material divers i unes instruccions a seguir per a l’activitat proposada. Llibres de lectura a escollir per les parelles d’acord amb l’activitat de la porta realitzada.

Objectiu: L’objectiu principal és el foment de la lectura. En aquest laboratori en concret també pretenem que els infants descobreixin el poder narratiu de les imatges i que coneguin àlbums il·lustrats relatius al seu món imaginari.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *