Butlletí informatiu maig 2023

🗓 dijous 25 maig 2023   |  ⏰  18 h

Lloc: Sala Galeria de l’Ateneu de Guissona

Més informació

Nou espai web sobre informes d’avaluació qualitatius

Recursos molt interessants per tal d’ajudar als centres a elaborar un model propi d’informe d’avaluació de naturalesa més qualitativa en el marc dels nous currículums.

Accés a l’article

Currículum d’Educació Infantil

▶Vídeo presentació del Decret d’educació infantil

📃 DECRET 21/2023, de 7 de febrer, d’ordenació dels ensenyaments de l’educació infantil.

📑Guia de l’Educació infantil

➡Situacions d’aprenentatge d’Educació infantil

Tercer torn de Kudis i Macrokudis

Càpsules i itineraris d’autoaprenentatge.

Cal accedir a Odissea i fer l’autoinscripció.

Inscripcions als CdA/EdA per al curs 2023-24

Les sol·licituds d’inscripció en període ordinari als Camps i Entorns d’aprenentatge per al curs 2023-2024 s’obriran del dia 2 fins al 31 de maig.

• Assignació de les sol·licituds: del 7 al 29 de juny de 2023
  • Acceptació de l’assignació: del 30 de juny de 2023 al 12 de juliol de 2024

Més informació al següent enllaç.

US POT INTERESSAR

Cicle de conferències “Llengües i cultures del món”

• Cicle de conferències organitzat per l’equip LIC (Llengua, Interculturalitat i Cohesió social) de Lleida.

Cicle de xerrades. Parlem de: Diversitat i Inclusió

• Cicle de xerrades organitzat des de Docents. cat sobre diversitat i inclusió
Dia internacional contra l’assetjament escolar

🗓 dia 2 de maigRecursos i activitats

Més informació

Dia Internacional contra l’Homofòbia, la Lesbofòbia, la Transfòbia, la Bifòbia i la Interfòbia

📆 dia 17 de maig | Lema d’enguany Junts sempre: units en la diversitat

Recursos i activitats

XXIV Setmana Sense Fum

🗓 del 25 al 31 de maig  |  Lema “Millor el moviment que no el fum o el vapeig”, al voltant del Dia Mundial Sense Tabac

Materials, proposta d’activitats i enquesta a la població

Jornades d’Aprenentatge Servei

• Sota el títol “ApS, aprendre amb compromís”, es presentaran tallers pràctics ponències i espais per escoltar les veus de l’alumnat que compartiràn reflexions sobre els seus aprenentatges.

🗓 divendres 19 de maig de 2023 | 📍l’Edifici Històric de la Universitat de Barcelona. | ℹ Més informació

Altres informacions sobre Servei Comunitari:

• La Direcció General d’Atenció a la Família i Comunitat Educativa ha obert un cicle de 4 píndoles formatives en format de conferències en línia dins l’àmbit del Servei Comunitari.
    🗓Les conferències seran els dimarts 2, 16, 23, 30 del mes de maig a les 15 h.

IV Jornada d’Intercanvi d’Experiències STEAM

• Des de l’ICE de la UdL, ens conviden a la IV Jornada d’Intercanvi d’Experiències STEAM per al professorat

🗓 6 de maig de 2023, de les 9:00 h a les 14:00 h | 📍Auditori i aules adjacents de l’edifici CCCT del C. de Cappont de la UdL. |📝inscripcions

Setmana de la Natura 2023

Dona el seu tret de sortida amb el Dia Internacional de la Diversitat Biològica (22 de maig), finalitza amb el Dia Mundial del Medi Ambient (5 de juny) i inclou el Dia Europeu dels Parcs (24 de maig), servirà un any més per visibilitzar la necessitat d’implicar-nos col·lectivament per fer front a la pèrdua de biodiversitat i a la crisi climàtica.

• Com podeu participar? 1) Organitzant una activita– Data límit per enviar-la: 5 de maig | 2) Fent difusió.

Nextus: aprendre amb documentals

💻Centres educatius públics accés gratuït a Nextus, sense limitacions, durant tot el curs 23/24.

▶Doble sessió informativa (13:30h a 14h / 17h a 17:30h) el dia 17 de maig per tal de facilitar l’accés i resoldre dubtes dels centres educatius.  Enllaç d’inscripció

📢Taula rodona “Què pot fer la IA per a l’educació i la creació audiovisual?” | 📍 CCCB de Barcelona el dia 20 de maig | Inscripció gratuita a: https://forms.gle/fGT3aMmkiuwJTW2a6

Accés a l’article actualitzat

CONCURSOS I PREMIS
mSchools Students Awards

Informació general

Premis extraordinaris de Batxillerat

Són un estímul més per a l’alumnat i un reconeixement oficial dels seus mèrits que demostra una preparació d’excel·lència en els estudis de batxillerat. Són també una mostra de la constància i compromís pel treball compartit entre alumnat, professorat i família.

– Els/les alumnes han de fer la inscripció a les proves: dins del termini del 29 de maig al 5 de juny de 2023

– Accés a la convocatòria del curs 2022-23: Resolució

Premis ApS

📑 Bases | 🌐 Els projectes es poden presentar en català, euskera, gallec i castellà.

MANTENIU-VOS AL DIA
Conservatori Professional i Escola de música de Cervera
Museu Comarcal de Cervera
Museu i parc arqueològic de Guissona
Biblioteca comarcal Josep Finestres
Biblioteca de Guissona
Arxiu comarcal de la Segarra
Som Segarra. Calendari d’activitats culturals i festives de la comarca.