Jornades d’Aprenentatge Servei

Arriben les novenes jornades d’intercanvi d’experiències d’aprenentatge servei organitzades pel Centre Promotor d’Aprenentatge Servei en col·laboració amb l’IDP-ICE de la Universitat de Barcelona. Unes jornades que recuperen la presencialitat, i que volen fer incidència sobre el sentit de transformació social de l’educació.
Sota el títol “ApS, aprendre amb compromís”, es vol reivindicar aquest valor com central de qualsevol proposta educativa, i subratllar com els projectes d’aprenentatge servei esdevenen un espai òptim perquè les persones participants creixin en ell.
Per parlar-ne, es comptarà amb un programa divers en el qual tothom hi podrà trobar activitats que responguin a les seves necessitats o interessos: ponència de reflexió, tallers pràctics sobre experiències de desenvolupament curricular en aprenentatge servei, un espai per escoltar les veus de l’alumnat que compartirà les seves reflexions sobre els seus aprenentatges i algun moment de participació activa. Descarrega el programa de les Jornades:

La trobada tindrà lloc el 19 de maig de 2023 a l’Edifici Històric de la Universitat de Barcelona. Un espai que reunirà la comunitat ApS per a reflexionar, intercanviar i dialogar al voltant dels projectes d’aprenentatge servei. La programació inclourà, entre d’altres activitats, tallers, presentació d’experiències i una taula de diàleg.

Més informació: aprenentatgeservei.cat