Dia Internacional contra l’Assetjament Escolar

El 2 de maig amb motiu del Dia Internacional contra l’Assetjament Escolar, el Departament d’Educació posa a l’abast de la comunitat educativa activitats relacionades amb aquesta problemàtica.

En aquest sentit, els alumnes de primària que formen part dels Equips per la Convivència de diferents centres #aquiproubullying i el Jan i el Rikki del grup musical Xiula faran un acte en directe. Conjuntament, construiran una cançó a partir d’una proposta didàctica on treballaran com ens posicionem davant de l’assetjament escolar, la violència, i el respecte i que compartiran amb tots i totes nosaltres en directe al canal de YouTube del Departament d’Educació, en format online, el pròxim dia 2 de maig a les 11 h del matí.

Podeu veure la notícia de l’InfoK anunciant l’esdeveniment:

L’assetjament afecta milions d’infants i joves a les escoles d’arreu del món, per això la UNESCO va reconèixer el Dia internacional contra l’assetjament escolar el 2 de maig de l’any 2013 amb l’objectiu de conscienciar a tota la població.

Més informació i recursos a l’espai web de l’xtec: Celebracions 2023_Dia Internacional contra l’Assetjament Escolar