Mobile Learning Awards 2017

mobile-learning-awards-2017Mobile World Capital Barcelona amb la col·laboració de la Generalitat de Catalunya, l’Ajuntament de Barcelona i la GSMA convoquen l’edició dels Mobile Learning Awards 2017 dins del programa mSchools. En aquesta cinquena edició hi ha un concurs que emmarca dues categories.

• Millors experiències i propostes d’aula amb tecnologies digitals, on es seleccionaran les 3 millors experiències i la millor proposta d’aula desenvolupades pels docents i per estudiants universitaris, respectivament, que tinguin com a objectiu l’ús innovador de les tecnologies digitals. Addicionalment, d’entre totes les experiències presentades, se’n seleccionarà una guanyadora de la menció a l’experiència més inclusiva.
  • Escoles Innovadores en l’Aplicació de les Tecnologies Digitals, on es seleccionaran els tres (3) millors projectes de centres i un guanyador al millor projecte d’AMPA o AFA amb vies d’integració de les tecnologies digitals a tots els centres docents de Catalunya mitjançant unes propostes concretes de desenvolupament i implementació.

Més informació i inscripcions