Marina’t de contes al InkFest2023

El diumenge 22 d’octubre les escoles de La Marina van participar en L’Ink fest 2023 amb un mural gegant amb la imatge de la portada del ‘Marina’t de contes’! És un festival on la tinta es la protagonista, amb artistes de diferents disciplines, exposicions, tallers i música…

Un mural gegant, 8 escoles participants, 135 peces i molt color. Totes les escoles de la Marina han participat de la creació d’un mural per l’Ink fest 2023. Aquesta és la imatge de portada del ‘Marina’t de contes, realitzat el darrer curs.

El Marina’t de contes és un projecte que s’ha desenvolupat amb la col·laboració de les escoles i centres educatius públics del barri de la Marina de Port. Alumnes de quart i cinquè de primària s’ha posat en la pell de les escriptores de contes i s’organitzen per a crear un conte original, juntament amb un disseny propi per a cada història.

La finalitat del projecte és crear un conte col·lectiu entre l’alumnat del barri que els permeti desenvolupar la competència comunicativa i conèixer el seu propi barri. Tot plegat d’una manera entretinguda i divertida, però sense oblidar el desenvolupament del treball en equip, fomentant la vessant artística i l’escriptura, com a eix central de tot el projecte. El projecte ha animat a la participació col·lectiva, el que enforteix la cohesió social i defineix un projecte comú que uneix l’escola amb l’entorn.

El curs 22-23 hi van participar alumnes procedents dels centres Escola Alfageme, Escola Bàrkeno, Escola Can Clos, Escola Enric Granados, Escola Garbiñe, Escola Polvorí, Escola Ramon Casas i Escola Seat.