L’Agenda dels infants: propostes pel benestar

L’Agenda dels infants (2a edició) és el document que recull les demandes, propostes i idees dels nens i nenes de la ciutat de Barcelona per millorar el benestar de la infància. És el resultat del Programa Parlen els nens i les nenes (2021-25) de l’Institut Infància i Adolescència de Barcelona, amb la participació d’infants d’escoles de primària de la ciutat.  Després d’analitzar les 1.700 propostes dels infants, se sintetitzen en aquest document que inclou 11 demandes, 30 propostes i més de 100 idees adreçades a l’Ajuntament de Barcelona, les escoles, les famílies, els mitjans de comunicació, la societat en general i els mateixos nens i nenes. Perquè el benestar dels infants és una responsabilitat compartida.

Us convidem a consultar la pàgina web d’Infància, des d’on podreu accedir a l’Agenda dels Infants i a tots els materials associats (pòster en català, castellà i anglès, vídeo, informe de recerca, versió lectura fàcil, infografia sobre mòbils i infància). Materials educatius molt valuosos per a compartir amb els nostres infants, claustres i comunitats educatives.

Informe i altres materials