Jocs Florals Escolars

Ja tenim aquí la nova edició dels Jocs Florals, us presentem el cartell que representarà els Jocs Florals d’enguany per a tota Barcelona.

Recordeu que les bases del concurs de districte coincideixen amb les de Barcelona i Catalunya.

De la mateixa manera que vàrem fer el curs passat l’enviament dels treballs es farà a través d’un formulari.

Atenció

Els treballs presentats, un per categoria, han de ser col·lectius, excepte les categories F1, F2, G1 i G2, que han de ser individuals. En el cas de ser col·lectius, hi han de participar, com a mínim, tres alumnes; a partir d’aquest nombre, cada centre pot decidir el total d’alumnes que hi participarà.”…

Calendari

Els enviaments es faran del 19 al 27 d’abril via formulari amb pseudònim i enllaç al document a concurs.

Formulari

Formulari categoria H

Mireu quins van ser els treballs guanyadors al districte del curs passat aquesta WEB!

Pàgina CEB

2022 BASES JOCS FLORALS BCN