El Portafolis de Lectura

El Portafolis de Lectura és una eina que ofereix als alumnes la possibilitat de millorar la competència lectora a partir de la reflexió com a lectors. El portafolis permetrà a l’alumne ser conscient del seu progrés continuat amb la lectura, i l’ajudarà a responsabilitzar-se del seu aprenentatge i a prendre decisions sobre què pot millorar i com fer-ho. La lectura en veu alta, l’aplicació d’estratègies de comprensió, les preferències lectores, el fet de compartir les lectures, la lectura d’estudi i la cerca d’informació per fer un treball són els continguts que l’alumne treballarà amb el portafolis.

Tant les guies didàctiques com els materials de CM i CS de Primària són ara a la vostra disposició.