Formacions desplegaments

En el marc del Pla d’Educació digital de Catalunya (PEDC), aquest curs està previst que arribin als centres educatius:

• El kit de robòtica:el reben els centres educatius públics d’infantil, primària i secundària (està previst que en una segona fase també el rebin els centres educatius privats amb concert).
  • La maleta audiovisual: la reben tots els centres públics i els centres concertats amb més del 30% d’alumnat vulnerable.

Així mateix, entre desembre del 2023 i març del 2025, també arribarà la dotació de panells digitals interactius: els rebran tots els centres educatius públics i els centres educatius concertats amb un 30% o més d’alumnat vulnerable.

Amb l’objectiu d’oferir pautes i exemples als equips docents dels centres educatius sobre l’ús pedagògic i didàctic d’aquests equipaments, s’ofereixen les formacions que podeu consultar en aquest mateix correu. Totes les formacions sobre les aplicacions pedagògiques i didàctiques dels equipaments estan dirigides a docents dels centres que ja han rebut la dotació.

En aquest enllaç podeu accedir a les inscripcions a les diferents formacions, tenint en compte que cadascuna d’elles s’ofereixen en dos torns:

• T2 d’abril a juny
  • T3 al juliol

Si teniu preguntes, no dubteu en consultar-nos.