Cantada Cicle Mitjà – 2017

Cantada_2017El dia 7 de juny a les 11’15 hores es va celebrar la Cantada de cicle mitjà a l’Auditori de les Cotxeres de Sants. Aquest any han participat les escoles Cal  Maiol, Barrufet, Sant Medir, Proa, Pràctiques, Cavall Bernat i Francesc Macià. L’acte va ser presentat per la mestra jubilada que havia treballat a l’escola Barrufet Mont Massó amb l’acompanyament al piano de Paul Perera.

En l’acte hi van participar uns 400 alumnes i van assistir-hi uns 200 familiars. Va comptar amb el suport del Districte de Sants-Montjuïc. L’alumnat de cada escola va interpretar una cançó però també hi va haver  el cant comú amb l’alumnat de 3er de Primària amb els temes “Cànon Make Tume Pa” popular del Camerun i “Cànon de les fruites” (anòmina). Es tracta de la 13 edició de la Cantada.