Bases de participació als JFE del districte 2023

Es publiquen les bases de participació als Jocs Florals Escolars del districte del 2023. Podeu consultar-les AQUÍ.

Aquest any es RECUPERA L’ACTE PRESENCIAL DELS JOCS FLORALS ESCOLARS DEL DISTRICE, al qual hi assistiran tots els participants i es farà la lectura dels treballs guanyadors i el lliurament de guardons individuals i col·lectius. Aquest acte tindrà lloc el dijous 11 de maig entre les 10:00 h i les 12:00 h a la Sala de Plens de la Seu del Districte.

Enguany hi ha novetats respecte dels participants en cada categoria que es recullen a la següent taula:

AQUÍ podeu consultar els criteris NESE.

Recordeu que:
– La participació al certamen és VOLUNTÀRIA i el TEMA ÉS LLIURE.
Cada centre només pot presentar UN TREBALL PER CATEGORIA.
– Tots els treballs han d’estar escrits en LLENGUA CATALANA.
– Els centres faran arribar els treballs per mitjà d’aquest formulari entre l’11 i el 25 d’abril.

Podeu dirigir-vos al correu del CRP per a qualsevol tipus de dubte. US ANIMEM A TOTS A PARTICIPAR!