1a Olimpíada de Sants-Montjuïc a l’estadi Joan Serrahima

El dia 15 d’abril es va celebrar a l’estadi  municipal Joan Serrahima, la 1a Olimpíada escolar d’atletisme del Districte en la que van participar uns 280 alumnes de les escoles de Primària Polvorí i Ramon Casas i dels centres de Secundària Lluís Vives, XXV Olimpíada i Oscus. La Jornada estava organitzada per l’Agrupació Atlètica Catalunya i el districte de Sants-Montjuïc.
L’alumnat va participar en unes proves atlètiques incloses en al programa olímpic i adaptades a les seves categories : benjamins, alevins, infantils i cadets. Es tracta de les següents proves : llançament de vòrtex, llançament de pes, salt d’altura, salt de llargada, proves de velocitat, proves de mig fons i relleus.

El president de l’Agrupació, Sr. Ricard Llorens, era qui feia de locutor i donava les indicacions de cada prova. També hi va participar un grup de tècnics de l’esmentada Agrupació que orientaven i ajudaven a l’alumnat en cada prova.
Al final de l’acte, el conseller del Districte, Sr, Joan Sanromà, va entregar un trofeu a un representat de cada centre com a reconeixement per la seva participació. Per una  altra banda, tots els participants han rebut com a obsequi un mocador triangular de color taronja com a record de l’activitat.