XXII Jocs Florals Escolars del Districte 2011

Al districte de Sants-Montjuïc hem celebrat la XXII edició dels Jocs Florals Escolars. 24 de maig de 2011.

Els nostres poetes i poetesses, escriptors i escriptores mostren un bon potencial creatiu.

Enguany han participat les escoles: Gayarre, Jaume I, La Muntanyeta, Ramon Casas, Barrufet, Pràctiques II, Pau Vila, Mn. Jacint Verdaguer, Can Clos, Cavall Bernat, Lluís Vives, Enric Granados, Carles I, Tres Pins, Francesc Macià, El Polvorí, Bàrkeno, Sant Medir, Lloret, Maristes Sants-Les Corts, Sant Francesc Xavier, Institució Montserrat, Alfageme, Proa, Anna Ravell, Josep Tous i Joan Pelegrí.

I els instituts de secundària: Montjuïc, XXV Olimpíada, Lluís Vives, Institut del Teatre, Emperador Carles.

D’entre tots els participants el Jurat, reunit a la seu del Centre de Recursos a 11 de maig de 2011, ha otorgat pel gènere prosa sis primers i sis segons premis i sis primers i sis segons premis pel gènere poesia.

Alumnat premiat

Primer cicle de primària, 1r premi: Oriol Sáncho (poesia), Alba Jiménez (prosa). 2n premi: Sara Gil (poesia) i Melanie Fuentes (prosa).

Segon cicle de primària, 1r premi: Samuel Vila (poesia), Laia Soler (prosa). 2n premi: David Romero (poesia) i Laura Celaya (prosa).

Tercer cicle de primària, 1r premi: Paula Zamora (poesia), Helena Gómez (prosa). 2n premi: Maria Falcó (poesia) i Aitana Herrero (prosa)

Primer cicle de secundària, 1r premi: Eulàlia Pons (poesia), Nil Boix (prosa). 2n premi: Sara Ortiz (poesia) i Mar Escoda (prosa)

Segon cicle de secundària, 1r premi: Elba Romeo (poesia), Oriol Roig (prosa). 2n premi: Ona Gausachs (poesia) i Berta Palací (prosa)

Batxillerat i cicles formatius, 1r premi: Kirian Garcia (poesia), Sandra Ortonobes (prosa). 2n premi: Alba Rodriguez (poesia) i Nil Marco (prosa)