Visita a les escoles

La reflexió a partir de les pròpies pràctiques ha estat una de les eines fonamentals del seminari de coordinació 0-6. Una segona ha estat la visita a altres escoles de Barcelona per tal de conèixer noves maneres de fer, d’organitzar l’espai, de dinamitzar els intercanvis amb i entre els infants, de construir comunitat educativa.

Les fotografies corresponen a dues visites, la primera a l’escola Fructuós Gelabert, la segona a l’escola Fluvià.

L’Anna Micaló, directora del Fructuós Gelabert, i la Núria Rodriguez, coordinadora d’infantil, van compartir amb nosaltres el seu projecte. Al Fluvià ens van rebre l’Anna Trabal, directora, i la Carme Hoyas, cap d’estudis. Amb elles, i amb altres 25 persones de diferents escoles, vam fer un recorregut pel projecte educatiu, per les aules.

Una aventura, la d’engegar i alimentar noves maneres d’estar en l’educació, que requereix de molta passió, de quantitats importants d’esforç, de nivells alts de crítica i autocrítica, de molt de diàleg.

Gràcies a les quatre!  Per a nosaltres va ser un regal!