Seminari d’Aules d’Acollida del districte Sants- Montjuïc i Les Corts

Al llarg del curs 2018-2019 hem realitzat la tercera trobada de tutors d’Aula d’Acollida dels districtes de Sants, Montjuïc i Les Corts.

Les propostes treballades enguany han estat variades:

• El conte a l’aula d’acollida, com explicar un conte a l’alumnat nouvingut, com construir un context de llengua, com incentivar l’ús de la llengua a través de la interacció .
  • Les activitats manuals com a context per produir i escoltar llengua. Pràctica i reflexió sobre activitats de manualitats, experiments i màgia al servei de la llengua.
  • La creació de sessions de llengua dins d’una unitat didàctica que fomentin l’ús contextualitzat de la llengua. Aquestes unitats s’han estat emmarcat segons els nivells A1, A2 i B1

La valoració dels assistents ha estat positiva i esperem retrobar-nos amb noves inquietuds i propostes de cara a l’any vinent.

Marta Rovira

Assessora LIC