Seminari d’aules d’acollida. Connectem amb les entitats del barri.

Una de les inquietuds mostrada enguany era la de poder conèixer entitats del barri que ens oferissin espais de relació per aprendre llengua.

Avui hem rebut la visita de la Núria Esterri (directora del Secretariat d’Entitats de Sants, Hostafrancs i la Bordeta) i de l’Adriana Cabeceran (Coordinadora del Projecte “Aprenem Compartint”). Ens han explicat els seus projectes:

• Programa de ràdio, Xerrem d’arreu . Un espai per parlar amb persones vingudes d’arreu i conèixer el món a través de les seves veus.
  • Aprenem compartim
  • Promoció de l’aprenentatge i l’ús social del català
  • Entre d’altres http://www.secretariat.cat/

Una manera de connectar aprenentatges més enllà del centre educatiu, de vincular els alumnes i les famílies per donar noves oportunitats educatives amb una mirada d’educació 360.

Aquest servei ofereix als alumnes i a les famílies la possibilitat de treballar la llengua de l’escola i, al mateix temps, el reconeixement de les diferents cultures que integren la nostra societat.

Marta Rovira,  Assessora LIC de Sants-Montjuïc